Jom sihat dengan SHAKLEE... Jom anggun dengan SHAKLEE... Dengan izinNya SHAKLEE boleh!

DISABLE RIGHT CLICK

Friday 21 March 2014

Set Penyusuan

SET PENYUSUAN


Kesedaran ibu-ibu tentang kebaikan susu ibu semakin meningkat, namun begitu peratusan ibu menyusu masih rendah, Ibu-ibu masih lagi gemar memberi anak mereka menyusu dengan susu formula berbanding susu ibu yang lebih berkhasiat dan selamat.Baca ini untuk mengetahui lebih lanjut tentang risiko memberi susu formula.

Susu formula meningkatkan risiko bayi mengalami gastroentreritis, diabetes dan kaser 'lymphatic'. Kandungan susu formula juga berbeza bagi setiap jenama berbanding susu ibu yang mengandungi zat dan nutrien yang sama bagi semua ibu.


Ramai Iibu-ibu yang mengalami masalah dalam penyusuan terutamanya bagi wanita yang pertama kali menjadi ibu dan ibu-ibu yang berkerjaya. Ramai pelanggan kami yang mengalami masalah dalam membuat stok susu untuk kembali berkerja.



Sebelum anda mengambil keputusan untuk membeli Set Penyusuan Shaklee, sila pastikan anda telah melakukan tip-tip untuk membanyakkan susu di bawah :

susukan bayi anda mengikut keperluannya, 10-12 kali sehari
tidak memberikan susu selain susu ibu
tenangkan fikiran dan rehat secukupnya
teruskan penyusuan di waktu malam dan susukan bayi lebih kerap di waktu malam kerana hormon prolaktin lebih banyak terhasil pada waktu malam
makan makanan seimbang dan minum lebih 3 liter air sehari
pastikan teknik menyusu bayi yang betul- posisi dan pelekapan yang betul
melakukan teknik "power pumping"


Jika anda tealah mencuba pelbagai ikhtiar dan telah mengamalkan semua tip untuk banyakkan susu badan tapi susu yang terhasil masih sedikit, kami bersedia membantu anda. Kami bantu anda untuk mendapatkan supplemen yang mampu memberi nutrisi yang baik buat anda dan bayi serta dapat meningkatkan penghasilan susu anda.

Kami juga memberi nasihat penyusuan secara esklusif buat pelanggan kami sahaja dan kami mempunyai seorang kaunselor laktasi berdaftar yang dapat membantu menyelesaikan masalah penyusuan anda.


ini SET ASAS yang kami syorkan kepada anda...

Set B = Set ASAS Penyusuan

Set B adalah set asas penyusuan bg ibu2 yang ingin menambah kualiti susu dari kepekatan n kuantiti serta menjaga kesihatan para ibu dan anak yang disusukan.

Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C & Alfalfa 
Siapa yang perlukannya?

1. Ibu yang tiada masalah penyusuan. Bermakna setiap kali pam/ perah hasilnya melebihi 3oz.
2. Ibu yang mahu memperkayakan nutrisi susuibu.
3. Ibu yang sihat dan mahu kekalkan kesihatan.

 Alfalfa sangat membantu dalam mengurangkan sembelit serta mempercepatkan penghasilan susu,ia juga sekali gus membantu menatapkan breast dan mengetatkan rahim.

Jom pakat2 cuba set B,dan jika anda kekangan wang dan ingin memiliki Set B ini anda boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

***tidak boleh diambil oleh ibu/ibu yang mempunyai bayi elergi alfalfa, SLE & penyakit autoimmune yang lain***

Testimoni dari Pn Aminah Aziz
Testimoni dari Pn Aze Ima
Testimoni dari Pn Nurul Alwani
Testimoni dari Pn Beby
Testimoni dari Pn Shazemma
Saya yakin ramai lagi ibu2 yang diluar sana yang masih tidak terdedah kepada dunia penyusuan. kalau pun ada masih ramai yang tidak tahu cara yang terbaik bagi menjayakan penyusuan. Semoga titipan saya pada kali ini dapat membantu sedikit sebanyak dlm memberi info kepada ibu2 yang dihormati semua.
Sesungguhnya ibu2 yang menyusukan anak mereka merupakan satu tugas yang dimuliakan..insya Allah..

Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi:
~ Ahmad Nasuha Md Zamry ~ 0199244935
https://www.facebook.com/pengedar.shaklee.73?ref=hl


No comments:

Post a Comment