Jom sihat dengan SHAKLEE... Jom anggun dengan SHAKLEE... Dengan izinNya SHAKLEE boleh!

DISABLE RIGHT CLICK

Saturday 22 March 2014

Supplemen dan Vitamin

SET KESUBURAN

FUNGSI SUPLEMEN & VITAMIN DALAM SET INI.



'SET LENGKAP KESUBURAN UNTUK WANITA








SET BUDGET SEPERTI DIATAS INI  (keberkesanan mengambil masa, kami menggalakan anda mengambil set yang lengkap untuk hasil yang cepat. INSYA ALLAH anda lihat sendiri hasilnya nanti


1) Multivitamin dan Multimineral (Vitalea) - Vitalea mengandungi 28 jenis multivitamin dan mineral yang
diperlukan oleh tubuh kita. Masalah kesuburan boleh berpunca dari kekurangan nutrient dalam badan. Almaklumlah, kita tak tahu badan kekurangan vitamin apa, jadi fungsi Vitalea adalah untuk memenuhi ruang-ruang kosong tersebut.

2) Vitamin B Complex - Penting bagi yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi Acid Folic yang sangat diperlukan pada awal kehamilan. Vitamin B12 yang terdapat dalam Bcomplex ini juga membantu memperbanyakkan sperma dan Vitamin B6 dapat meningkatkan kesuburan wanita. Jenis Vitamin B yang lain juga penting untuk proses penyatuan sperma dan ovum (conception)

3) Vitamin C - Bagi Lelaki, Vitamin C membantu mencegah penggumpalan sperma untuk menjadikannya lebih bergerak aktif (sesuai untuk perokok). Bagi wanita, ia membantu mengawal keseimbangan hormon, menguatkan sistem imunisasi dan meningkatkan kesuburan. Apa yang uniknya, Sustained release Vitamin C Shaklee akan melepaskan vitamin C secara perlahan-lahan dan akan bertahan lebih lama di dalam badan.

4) Zinc - Ia membantu menjaga fungsi organ seksual dan penghasilan hormon testosteron (hormon lelaki) dan meningkatkan bilangan Sperma. Kekurangan Zinc pada lelaki akan menjejaskan bilangan, pergerakan dan kesihatan sperma.

5) GLA Complex - Supplemen wajib bagi wanita yang cuba untuk hamil. Ia mampu mengawal dan mengatur ketidakstabilan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan. Ia juga mampu mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan.

***
Vitamin yang memainkan peranan penting untuk kesuburan adalah:
>> GLA Complex untuk wanita
>> Zink Complex untuk lelaki.

Bagaimana kedua-dua vitamin ini berfungsi?

* GLA Complex membantu menghasilkan cecair "kesuburan" yang antara kebaikannya membantu menyediakan "ruang" untuk sperma terus hidup dalam tiup falopio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.

* Gabungan Vitamin di atas insyaAllah memberikan harapan untuk anda menimang cahayamata. Yang penting jangan pernah berhenti berharap, berusaha dan berdoa. InsyaAllah, pasti ada jalannya..

Setiap pasangan yang mendirikan rumahtangga pasti ingin kan cahaya mata penyambung kasih sayang. Doa + usaha yang berterusan perlu dilakukan.

Jom cuba SET KESUBURAN SHAKLEE ini :


1. Vitalea : untuk memastikan badan mendapat nutrien yang cukup agar setiap organ dapat berfungsi dgn baik.
2. Bcomplex : mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.
3. Alfalfa : membantu menghilangkan keputihan,
4. GLA Complex : membantu mengimbangi hormon wanita dan meningkatkan kesuburan
5. Zinc complex : Membantu menguatkan sperma
6. Vita-e : Menghalang sperma daripada rosak dan mengelakkan pancutan awal


BERMINAT?

Untuk membuat tempahan, hubung/whatappi: 0199244935- nasuha
Facebook : https://www.facebook.com/pengedar.shaklee.73?ref=hl

No comments:

Post a Comment